torsdag 20 december 2012

Kära Öltomten...

God Jul från BrewByBrandis och en önskelista till Öltomten ;)

... i dessa tider skriver alla barn sin önskelista, även om jag inte är barn, skriver jag min idag eftersom jag varit en god ölbryggare i år ;)


1. En 20 l Braumeister

2: Eller en Bielmeier Bryggryta

3: Coronakvarn

Annars funkar ett presentkort i valfri bryggbutik, malt, jäst och humle alldeles utmärkt för min del

God Jul Tomten och hälsa Tomtemor
BrewByBrandis

Ps: Det står några goda öl och väntar på dig ;)

Jag vill också passa på att önska alla läsare av bloggen, Facebooksidan, Twitter och G+ en riktigt God Öljul och ett Gott Ölslut och ett Gott Nytt Ölår! ;)

(Och tro inte att BrewByBrandis har tagit ledigt över helgerna, stay tuned ;)


Twitter:

Facebook:
http://www.facebook.com/brewbybrandis
Google+:
 Google+

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar